fbpx

CYBERMISTRZ

PROJEKTOWANIE GRAFICZNE Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI CYFROWYCH ORAZ PROJEKTOWANIE I REALIZACJA NP.: SERWISÓW INTERNETOWYCH CZY GIER MOBILNYCH

Udział w tym szkoleniu ma dać uczestnikom podstawę do pracy związanej z grafiką reklamową, grafiką użytkową i projektami publikacji graficznych. Uczestnicy poznają też kulisy tworzenia stron www oraz gier komputerowych. 

Podczas zajęć zostaną wykorzystane darmowe programy graficzne, takich jak: CANVA, iPiccy, Inkscape, Vectr, Piktochart, Blender czy Sculptris oraz darmowe kreatory stron www (weebly, webnode) i tworzenia gier (Unity, GDevelop 4, Kodu Game Lab1).

INFORMACJE O SZKOLENIU

Praca w grupach, podzielonych wg stopnia zaawansowania, nastawiona na aktywny udział każdego z uczestników. Rolą trenera jest wspieranie ucznia w rozwiązywaniu zaplanowanych działań, pobudzenie kreatywności i samodzielnego myślenia ucznia. Podczas szkolenia uczestnicy będą korzystać z laptopów, tabletów, drukarek 2D oraz projektora.

Zadania do wykonania w ramach szkolenia:

  • wykonanie 4 prostych zadań w celu zaznajomienia z tematyką projektowania graficznego
  • stworzenie 3 projektów graficznych
  • praca na różnych programach graficznych i ocena ich funkcjonalności
  • stworzenie własnej strony www,
  • praca na różnych kreatorach witryn i ich porównanie,
  • tworzenie projektu w zakresie gry mobilnej.

KORZYŚCI

Uczestnicy szkolenia zyskają wiedzę i umiejętności, które pozwolą im:

  • edytować, przetwarzać i modyfikować treści stworzone przez siebie lub przez innych,
  • łączyć istniejące treści, aby tworzyć nowe przekazy,
  • tworzyć treści cyfrowe w różnych formatach, na różnych platformach i w różnych środowiskach,
  • wykorzystać różnorodne narzędzia cyfrowe, aby tworzyć oryginalne treści cyfrowe,
  • tworzyć treści cyfrowe w różnych formatach, w tym multimedialne (na przykład tekst, tabela, obrazy, nagrania audio),
  • tworzyć treści cyfrowe w różnych formatach, na różnych platformach i w różnych środowiskach,
  • wykorzystać różnorodne narzędzia cyfrowe, aby tworzyć oryginalne treści cyfrowe.

ZAPLANOWANE SZKOLENIA

jedynka
dwójka
trójka
czwórka
piątka
szóstka
siódemka
ROZMIAR CZCIONKI
KONTRAST